Klantenservice

Voor WALO is een klantgerichte mentaliteit de kern van ons succes. Wij besteden veel aandacht aan consultancy en zijn daarmee uitgegroeid tot hét kennis en adviescentrum voor schone vloeren en oppervlakten. Als u vragen, klachten of opmerkingen heeft, kunt u op diverse manieren bij WALO terecht: telefonisch, via chat en via e-mail. Maar u bent natuurlijk ook van harte uitgenodigd om een kop koffie te drinken bij ons op locatie.

Contactformulier invullen

Of neem contact op via onderstaande kanalen...

  • Telefoonnummer: 0187-60 53 74
  • E-mail: welkom@walo.nl
  • Via onze live chat op de website
  • Op locatie aan Kraaijerdijk 27, 3248 LC Melissant
Wilt u een bestelling plaatsen?

Voor het plaatsen van een bestelling kunt u ons bereiken op het algemene nummer, maar ook via het sturen van een e-mail. Hieronder vindt u de gegevens die nu nodig heeft.

Heeft u een vraag over verhuur?

Heeft u een prangende vraag over shortlease of long term-lease van onze reinigingsmachines? Wij staan voor u klaar met alle informatie die u wenst!

  • Telefoonnummer: 0187-60 53 74
  • E-mail: verhuur@walo.nl
  • Via onze live chat op de website
Wilt u een storing melden?

Storingen zijn er om opgelost te worden. En daarom staan wij garant voor een spoedservice. Het uitgangspunt: zorgen dat de storing u zo min mogelijk belemmerd in uw werk. Soms door een machine meteen te repareren, soms door u tijdelijk een andere machine te lenen. Wij zorgen hoe dan ook dat het goedkomt! Voor storingsmeldingen, kun je bij ons terecht via:

Wilt u een afspraak inplannen voor service, reparatie of onderhoud aan uw reinigingsmachine?

Om een afspraak in te plannen, kunt u ons bereiken via de klantenservice. U vindt de juiste contactgegevens hieronder:

  • Telefoonnummer: 0187-60 53 74
  • E-mail: service@walo.nl
  • Via onze live chat op de website
Bezorging van uw bestelling

Uw bestelde producten worden door WALO met de grootst mogelijke zorg verwerkt en verstuurd. Wij streven er naar uw bestelling binnen 24-48 uur te verzenden via onze pakket vervoerder DHL. Mocht uw product niet voorradig zijn word u hierover geinformeerd. Zodra uw order is verwerkt ontvangt u een track and trace code zodat u uw bestelling kunt volgen.

Heeft u een vraag, klacht of suggestie?

Vul dan het contactformulier in of neem telefonisch contact met ons op. Geef een duidelijke omschrijving van uw vraag, klacht of suggestie en wij nemen binnen 48 uur contact met u op via de e-mail of per telefoon.

{{ errors.first("field_1") }}
{{ errors.first("field_3") }}
{{ errors.first("field_2") }}
{{ errors.first("privacy") }}